Opdrachtgever:
Europarcs

Diensten:
Branding, positionering, webdesign, corporate identity

Sector:
Recreatie

EuroParcs

Onderscheidend, dat is het woord dat bij EuroParcs past. De 13 resorts zijn stuk voor stuk gelegen op A-locaties in Nederland. EuroParcs, beleef het! Daarnaast onderscheidt EuroParcs zich van andere aanbieders door de hoogwaardige voorzieningen en faciliteiten op de parken. Luxe en comfort worden naadloos gecombineerd met een topservice.

De uitdaging
EuroParcs heeft een decennialange ervaring in het ontwikkelen en beheren van vakantieparken en recreatiewoningen. Als familieonderneming pur sang wordt elke beslissing weloverwogen genomen, louter met het oog op de lange termijn. Ons is gevraagd om te denken in een nieuwe branding voor alle resorts. Hierbij staat, beleving, trots en Nederland centraal.

EuroParcs
EuroParcs
EuroParcs

EuroParcs

Originaliteit is in het DNA van EuroParcs dan ook verweven met dat begrip onderscheidend, net zoals rust en ruimte enerzijds en luxe en comfort anderzijds onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Bekijk de website

Een doeltreffende website in een optimaal ontwerp.

De oplossing
Een duidelijke visualisatie, een herkenbaar beeldmerk, warme kleuren die verbonden zijn aan het 'Hollandse gevoel'. Vetrouwen, en vrijheid. Een beeld waarmee gevarieerd kan worden zonder de identiteit te verliezen. Alles is aangepakt. De signing van alle resorts, de huisstijl, beurzen, folders, brochure. 

EuroParcs
blok 7
blok 12
blok14
blok 6
blok 11
blok 12