Opdrachtgever:
Dental Best Practice B.V.
Diensten:
Branding, logo's, mailing, verpakkingen, design
Sector:
Medisch
Nationale Assistentendag
De Nationale Assistentendag is geen standaard eenzijdig luistercongres meer, maar een levendig, interactief en feestelijk evenement met behandelingen welke LIVE gedemonstreerd worden op het podium. Anders, vernieuwend, verrassend, feestelijk. Als je tot de beste in je vak wilt behoren, dan laat je natuurlijk geen mogelijkheid liggen om als tandartsassistent(e) waardevolle praktijkkennis op te doen. Zeker als dat ook nog eens op een verrassend en uniek evenement is!
De uitdaging
De Nationale Assistentendag is niet alleen een waardevol leermoment. Je kunt ook genieten van de ‘glitter & glamour’ die kenmerkend is voor Studio 21. Het merk moet zich nestelen in het geheugen van de doelgroep. Op basis van deze gegevens zijn wij opzoek gegaan naar de 'wauw' factor, vol met beleving. Die in verschillende thema's en kleuren verder is uit te bouwen.
Nationale Assistentendag
Dé organisator van tandheelkundige opleidingen, trainingen en congressen gericht op het optimale functioneren van het hele team.
Creëren is bewegen in de richting van je wensen
De oplossing
Een Branding met een heldere uitstraling. Aan te kleden met het 'Wauw' gevoel, en ook te gebruiken in een "kale" versie voor drukwerk etc.
De basis is eenvoudig, gemaakt om uit te bouwen in animatie. Kleurgebruik is helder en fris.